Winkelcentrum Carnisse Veste Barendrecht

Hunkemöller

Lingerie is essentieel voor iedere vrouw en vormt de basis voor iedere outfit. Het is daarom belangrijk dat een setje comfortabel en van goede kwaliteit is. De lingerie collectie van Hunkemöller wordt in eigen beheer ontworpen en de kwaliteit ervan wordt uitvoerig getest.

De eerste winkel van het concern werd in 1886 te Amsterdam geopend en inmiddels is Hunkemöller een van de grootste lingeriespecialisten in Europa en marktleider in de Benelux landen en Duitsland. Je kunt er terecht voor verschillende lingerieproducten zoals bh’s, slips, beenmode, nachtmode en accessoires. Elke nieuwe stijl is liefdevol gemaakt om perfect te passen. Het team van Hunkemöller is erin gespecialiseerd om jou te voorzien van juist die stijl die perfect bij je past.

Kijk voor stijltips ook op de website!

* De koopzondag van Hunkemöller is alleen op de laatste zondag van de maand.

Meer informatie op de website van Hunkemöller.

"Lingerie is onze passie"

Openingstijden

Hunkemöller is 6 dagen per week open

Maandag 12.00 - 17.30
Dinsdag 09.30 - 17.30
Woensdag 09.30 - 17.30
Donderdag 09.30 - 17.30
Vrijdag 09.30 - 21.00
Zaterdag 09.30 - 17.30
Koopzondag* 12.00 - 17.00

"Het geeft me veel voldoening als een vrouw zich echt weer vrouw voelt als ze de winkel uit loopt."

Twaalf jaar geleden begon Liza als vakantiekracht bij Hunkemöller in Carnisse Veste. Nadat ze lange tijd bij de vestiging in Rotterdam werkte, is ze inmiddels alweer een jaar terug op het oude nest. Vanaf nu gaat ze de winkel runnen als storemanager in opleiding. ‘De storemanager voor mij heeft er een mooi filiaal van gemaakt. Ik kijk er naar uit om haar werk voort te zetten.’

Liza heeft veel plezier in haar baan. ‘Het leuke van mijn werk vind ik dat je mensen echt persoonlijk advies kunt geven en inspireren. Hoewel het belangrijkste bij lingerie is dat het goed past en lekker zit, hebben mensen vaak geen idee welke maat of model beha ze nodig hebben. Meestal nemen ze daarom ook echt de tijd om zich goed te laten helpen.’

Daarbij speelt vertrouwen een belangrijke rol vertelt Liza. ‘Lingerie is een intiem product om over te adviseren. Klanten staan toch in hun beha en slipje, wij niet. Het is mooi als je het vertrouwen kunt winnen van de klant. Bijvoorbeeld van een jong meisje dat voor het eerst beha’s komt passen en dat eerst helemaal niet wil dat je meekijkt. Of van een vrouw die voor een badpak komt omdat ze zichzelf te dik vindt voor een bikini. Het betekent veel voor me als het jonge meisje even later toch trots met twee beha’s naar huis gaat of de vrouw met een mooie bikini. Als een vrouw zich echt weer vrouw voelt als ze de winkel uit loopt. Dat geeft me veel voldoening.’

Hunkemöller